Mūsų parduotuvėje įsigytoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir sąlygos. Prekėms taikomas Lietuvos Respublikos nustatytas 24 mėn. garantinis laikotarpis. Tam tikroms prekių grupėms gamintojai gali numatyti ir kitokius garantinius terminus. Tuomet taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. Sugedus iš mūsų pirktai prekei, prašome informuoti mus el. paštu – info [eta] muzikosguru.lt arba tel. nr +370 687 53344, mes suteiksime jums informaciją apie garantinio aptarnavimo vietą. Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
skirtingi gamintojai suteikia nevienodos trukmės garantinį aptarnavimą;
garantinį aptarnavimą vykdo autorizuotas garantinio aptarnavimo centras;
prekių apmokėjimo išlaidas, atsirandančias prekės transportavimo į ir iš garantinio centro, apmoka pirkėjas;
atlikus garantinį aptarnavimą, ar sugedusios prekės pakeitimo nauja atveju, garantijos sąlygos prekei galioja likusį garantijos laiką;
garantija netaikoma informacijai, kuri yra saugoma informacijos nešikliuose. Duomenų praradimo ar atstatymo atveju išlaidos pirkėjui nėra padengiamos;